Het Siemens PLM Software maintenance contract
Ontvang altijd de nieuwste versie en alle beschikbare updates. Hierdoor blijft je software up to date en werk je met de meest moderne tools. Dat bereik je door voor je Siemens software een jaarlijks maintenance contract af te sluiten. Daarnaast beschik je met een onderhoudscontract over dagelijkse support van Enginia via e-mail en telefoon.
Zoek je meer achtergrond over de waarde van een software maintenance contract? Download dan het white paper ‘Recognizing the value of software maintenance’. Dit kan je in elk geval verwachten:
- Nieuwe versies en updates
- Enginia Support telefonisch en via e-mail
- Siemens Global Technical Assistance portal
- Enginia Event

Heb je een vraag of een probleem? Dan staan dagelijks Enginia support medewerkers voor je klaar. Onze helpdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 17:00 op nummer 085 4891717. Je kunt je vragen ook stellen via email: support@enginia.nl Of bezoek support.enginia.nl

Bij je onderhoudscontract heb je een webkey gekregen. Hiermee kun je inloggen op het Siemens portal. Op je Siemens portal kun je het volgende:
- Download de laatste versie
- Download maintenance packs
- Beschik over alle documentatie
- Vind antwoorden in de Knowledge base
- Stel vragen op het gebruikers forum
- Beheer je licentie files
- Maak een ‘emergency license’ bij storing

Jaarlijks organiseert Enginia het Enginia Event. Op dit event kun je gratis een dag lang de Solid Edge University volgen of deelnemen aan tal van andere interessante sessies over FEM, CAM en PLM.