Customer Service
Welkom bij onze customer service
Ons team staat klaar om ervoor te zorgen dat jouw software altijd soepel en efficiënt draait. Hieronder vind je alles wat je onze customer service mag verwachten.
Wat verwachten wij van jou?
Gekwalificeerde technische contactpersonen
Wijs een eigen medewerker aan als technisch aanspreekpunt. Deze persoon is getraind in onze software en kan de customer service helpen bij vragen. Wil je deze contactpersoon wijzigen? Geen probleem, meld dit via het contactformulier.
Volledige foutmeldingen
Voor een bug maak je een ticket aan in het klantportaal. Zorg bij het doorgeven van je melding voor een duidelijke omschrijving van de fout. Voeg zoveel mogelijk details toe, zoals wanneer de fout optrad en in welke situatie. Hoe vollediger, hoe sneller jouw issue is opgelost. Om je te helpen zal de fout op andere systemen gereproduceerd worden.
Reactietijden
- Hoge prioriteit: Binnen 8 kantooruren, bij ernstige functionele problemen die het werk stilleggen.
- Middelhoge prioriteit: Op basis van beschikbaarheid, voor problemen die invloed hebben op je werkproces.
- Lage prioriteit: Naar prioriteit, voor meldingen die minder urgent zijn of geringe impact hebben.
Alle contractuele afspraken van Siemens met betrekking tot het jaarlijkse onderhoudscontract en de End User License Agreement (EULA) zijn via onderstaande buttons terug te lezen.
Hoe kun je ons bereiken?
Voor welke vraag dan ook is er de chat op deze website. Of probeer onderstaande directe contactopties.
- Technische vragen:
- Online klantportaal
- Bekijk de handleidingen
- Mail naar support@enginia.nl
- Bel naar 0854891717
- Trainingen:
- Mail naar trainingen@enginia.nl
- Bel naar 033 457 3322
- Commerciële vragen:
- Mail naar software@enginia.nl
- Bel naar 0541 768420
Jaarlijks organiseert Enginia het Enginia Event. Op dit event kun je gratis een dag lang de Solid Edge University volgen of deelnemen aan tal van andere interessante sessies over FEM, CAM en PLM.