Staka genomineerde “Customer of the year 2018”
De komende weken staan bij Enginia in het teken van het nomineren van klanten voor de jaarlijkse “Customer of the year” award. Klanten die genomineerd zijn, kunnen de komende weken een bezoekje verwachten van Enginia. En we komen niet met lege handen. We brengen naast de nominatie een doos overheerlijke oliebollen mee.
Een van de genomineerden die een bezoekje kreeg van Paul Stravers, Sales Consultant bij Enginia, is Staka Group. Martin van de Heyden Engineer bij Staka, nam woensdag 12 december de nominatie in ontvangst.
“Staka Group uit Oosterhout is genomineerd omdat zij met de ondersteuning van Enginia, een deel van het tekenproces met Solid Edge hebben geautomatiseerd. Door deze automatisering zijn zij minder afhankelijk van derden en kunnen zij sneller aan de vraag van de klant voldoen.” Aldus Paul Stravers, Sales Consultant Enginia.
De Customer of the year award
De customer of the year award reiken wij nu voor het derde jaar uit en de genomineerde bedrijven zijn klanten uit de maakindustrie, waarbij innovatie hoog in het vaandel staat. Deze klanten zijn geselecteerd op basis van innovatie, kwaliteit van de engineers, de mate van samenwerking met Enginia en verbetering van engineeringprocessen.
“Door de levering van PLM software en onze dienstverlening komen wij in contact met de top van innovatieve bedrijven uit de maakindustrie. Wij zijn de spil in een netwerk van bedrijven die allemaal met dezelfde uitdagingen worstelen; Smart Industry, Industrie 4.0. Middels onze evenementen, waaronder deze award uitreiking, brengen wij deze bedrijven met elkaar in contact en kunnen zij ervaringen uitwisselen en van elkaar leren”, aldus Paul Hörchner Directeur Enginia.
De award wordt op 7 februari 2019 uitgereikt tijdens een netwerkevent waarvoor alle genomineerden uitgenodigd zijn.